Γίνε αυτό που θες να δεις στους άλλους...

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013

Όποτε σε σκέφτομαι υπάρχεις
Όποτε σε σκέφτομαι είσαι εγώ
Όποτε σε σκέφτομαι είμαι εσύ
Όποτε σε σκέφτομαι είμαστε ένα
Δε μου λείπεις γιατί όποτε σε σκέφτομαι είσαι εδώ...
Είμαι ελεύθερη, απόλυτα ελέυθερη 
Μπορώ να είμαι ότι αληθινά θέλω μόνο με τη σκέψη μου
Μπορώ να έχω τα πάντα μόνο με τη σκέψη μου
Μπορώ οτίδηποτε αληθινά θέλω, όποτε θέλω, αρκεί να το σκεφτώ
Και όλα εδώ στο Τώρα
Πιο Τώρα δε γίνεται
Πιο Τώρα ποτέ δεν ήταν
Η πραγματικότητα είναι όπου είμαι
Είμαι ότι αισθάνομαι, σκέφτομαι...
Είμαι ότι αντιλαμβάνομαι
Είμαι όλο το έργο που παίζεται αυτή τη στιγμή
Είμαι ηθοποιός, σκηνοθέτης, ρόλος, παραγωγός, κάμερα...
Είμαι όλα
Δεν υπάρχει τίποτα αν δεν το αντιλαμβάνομαι αυτή τη στιγμή
Και είμαι ένα με ότι η αντίληψή μου περιλαμβάνει
Μία ενέργεια
Μια ενέργεια που αλληλεπιδρά
Όλα αλλάζουν
Τίποτα δε μένει σταθερό
Όλα ρέουν
Κι εγώ ρέω σε ότι συμβαίνει
Και είμαι ότι συμβαίνει
Είμαι το Όλο
Οτιδήποτε δεν αντιλαμβάνομαι δε ξέρω που είναι αυτή τη στιγμή και αν υπάρχει
Άρα δεν αγχώνομαι για τίποτα που δεν αντιλαμβάνομαι Τώρα
Ο χρόνος είναι ενιαίος 
Κι εγώ μπορώ να είμαι όπως θέλω, την κάθε στιγμή που συμβαίνει
Είμαι ότι συμβαίνει
Ότι συμβαίνει είναι ένα αέναο ποτάμι ενέργειας
Εγώ είμαι ένα αέναο ποτάμι ενέργειας
Είμαι ελεύθερη
Γιατί είμαι όλα και τίποτα
Κάθε δευτερόλεπτο, κάθε δέκατο του δευτερολέπτου όλα αλλάζουν
Αφού η αντίληψή μου αλλάζει
Ελαφρότητα παντού
Η καταπληκτική ελαφρότητα του είναι!
Η απόλυτη ελευθερία
Αυτό που πάντα ήθελα
Όλα με οδηγούσαν εδώ...
όλα συνέβησαν και βρέθηκα εδώ...
κι εδώ...
κι εδώ...
και συνέχεια αλλάζει...
Παντοδύναμη ρευστότητα
Παντοδύναμη ρευστότητα
Ευτυχία η κατανόησή σου
Ευτυχία η σύλληψή σου
Ελαφρότητα και ανακούφιση......

Περιπλανητής





Δεν υπάρχουν σχόλια: