Γίνε αυτό που θες να δεις στους άλλους...

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 7 Φεβρουαρίου 2013

Κάθε φορά που υπερβαίνω ένα φόβο μου αισθάνομαι ότι παίρνω και μία δόση φωτός...
Είναι κάτι σαν αντάλλαγμα...
Η πλήρης φώτιση θα έρθει μόνο όταν απελευθερωθώ από όλους τους φόβους...
Το μυστικό αποκαλύπτεται σε όσους δε φοβούνται
Ευτυχία είναι να Ζω δίχως λόγους
Ευτυχία είναι οτίδηποτε κάνω...να το κάνω γιατί έτσι θέλω
Χωρίς κανένα λόγο
Είμαι οι επιλογές μου
Όλα είναι μία εξίσωση
Η Ζωή είναι μια αλυσίδα εξισώσεων
Η μία με πάει στην άλλη μέχρι να λυθεί το πρόβλημα
Η Ζωή είναι ένα συναρπαστικό και επικίνδυνο παιχνίδι
Η αποκάλυψη της πραγματικότητας έρχεται με την αποδοχή κάθε φόβου
Η ενέργεια ρέει...
και ρέει ελεύθερα όταν ο φόβος διασπαστεί
όταν πάψει να είναι ο χονδροειδής όγκος που μοιάζει ακούνητος, αδιαπέραστος
Και τότε γίνεται κι αυτός ρευστός και ρέει στο αέναο ποτάμι ενέργειας ειρηνικά και γαλήνια
Και όλο αυτό είναι τόσο εύκολο
Με τη δύναμη του μυαλού και μόνο
Το μυαλό τον γεννά και τον εξαφανίζει ανά πάσα στιγμή
Ότι χρειάζεται ή χρειάζομαι να ξέρω...το ξέρω
Ότι χρειάζεται ή χρειάζομαι να κάνω... το κάνω
Ότι χρειάζεται ή χρειάζομαι να έχω...το έχω
Όλα είναι στη θέση που χρειάζεται να είναι
Οι φόβοι είναι στρώματα θολών διαφανειών που υψώνονται μπροστά μου διαδοχικά, με περιβάλλουν και μου κρύβουν την αλήθεια
Μου κρύβουν την αληθινή πραγματικότητα 
Μου κρύβουν την ευτυχία
Γιατί η αληθινή πραγματικότητα δε μπορεί να είναι τίποτα άλλο παρά ευτυχία...


περιπλανητής



Δεν υπάρχουν σχόλια: